נכנסו מעזה לטיפול בישראל, ונמלטו מבית החולים כעבור יום

אירוע חמור הממחיש את הניצול הציני של נכונות ישראל להיענות לצרכים ההומניטריים של תושבי רצועת עזה לטובת כניסה בלתי חוקית לישראל
קובי פינקלר 2 Comment on נכנסו מעזה לטיפול בישראל, ונמלטו מבית החולים כעבור יום

צעירים מעזה זייפו מסמכים רפואיים, באמצעותם הגישו בקשה הומניטרית לקבלת טיפול רפואי בישראל • תכניתם יצאה לפועל, והם עזבו את ביה"ח כעבור יום, והמשיכו לאום אל פאחם

אירוע חמור הממחיש את הניצול הציני של נכונות ישראל להיענות לצרכים ההומניטריים של תושבי רצועת עזה לטובת כניסה בלתי חוקית לישראל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל עצרו את מחמוד מטוק, בן 30, פעיל חמאס מג'בליה ואת איוב מטוק, כבן 51, תושב ג'בליה, לאחר שנכנסו לישראל באמצעות מסמכים רפואיים מזויפים שהנפיקו ברצועת עזה.

לפני כחודש, נכנסו השניים לישראל לאחר שהציגו מסמכים רפואיים המעידים כי מחמוד נמצא במצב של קריסת מערכות וכי הוא זקוק לאשפוז מיידי בביה"ח מוקאצד שבירושלים. העברתו אף נדרשה באמצעות אמבולנס לנוכח המצב שתואר.

כבר למחרת, התברר כי השניים עזבו את בית החולים מוקאצד בירושלים והגיעו לאום אלפחם בכוחות עצמם ובמצב בריאותי תקין לחלוטין.

בחקירתם בשב"כ הודו כי זייפו מסמכים רפואיים באמצעות חסין מטוק, קרוב משפחתם אשר עמד בקשר עם רופא ברצועת עזה שחתם על המסמכים המזויפים.

השניים סיפרו כי שילמו כ-7000 ש"ח עבור המסמכים, בהם נכתב כי מחמוד משותק ברגליו וחייב להיכנס באמבולנס לטיפול דחוף. בנוסף מסרו אודות נוספים שנכנסו לישראל בדרך זו.

בתאריך 1/2/16 הוגשו לבית המשפט השלום בבאר שבע כתבי אישום נגד השניים בעבירות של קשירת קשר לפשע, קשירת קשר לעוון, קבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות, וכניסה ושהיה בישראל שלא כדין.

בשב"כ אומרים שמדובר באירוע חמור הממחיש את הניצול הציני של נכונות ישראל להיענות לצרכים ההומניטריים של תושבי רצועת עזה לטובת כניסה בלתי חוקית לישראל, דבר אשר עלול להביא להקשחת מדיניות הכניסה ובסופו של דבר לפגיעה בתושבי הרצועה.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אין אמונה בגויים ימח שמם

  2. 1

    אין אמונה בגויים